Zwrot towaru

Obrazy sprzedawane w sklepie internetowym Feeby.pl zawsze są nowe, nieużywane oraz pochodzą bezpośrednio z Naszej fabryki na terenie Polski, co gwarantuje ich oryginalność i najwyższą jakość.

14 dni na odstąpienie od umowy

Prawo odstąpienia od umowy

Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas CARO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA z siedzibą w Zielonej Górze, ul. Krośnieńska 12, 65 – 625 Zielona Góra, adres e-mail: sklep@feeby.pl, nr telefonu 48 696 403 333 o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną).

Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.

Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

______________________

Adres do zwrotów:

Caro Sp. z o.o. Sp.komandytowa

Ul. Szosa Bytomska 9a

67-124 Nowe Miasteczko

______________________

Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi za Towar wobec Klienta niebędącego konsumentem zostaje wyłączona.


Skutki odstąpienia od umowy


W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Proszę odesłać lub przekazać nam rzecz, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni . Bezpośrednie koszty zwrotu towaru, tj. koszt odesłania towaru w związku z odstąpieniem od umowy, ponosi Kupujący.

Prawo do odstąpienia od umowy przez konsumenta jest wyłączone w poniższych przypadkach:

  • umów, w których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
  • umów, w których przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;


Po odebraniu zakupów w Feeby.pl możesz przymierzyć obraz na swojej ścianie, zastanowić się czy odpowiada Ci jego wygląd oraz zgłosić nam chęć zwrotu towaru w takim stanie jaki przyszedł do Ciebie, w ciągu dwóch tygodni od jego odebrania.

Przyjmujemy zwroty towarów nie wytworzonych na indywidualne zamówienie. Jeśli chcesz zwrócić obraz wyprodukowany na Twoje życzenie (z Twojego obrazu lub w niestandardowym rozmiarze) niestety nie oferujemy takiej możliwości.

Zwrot odbywa się na Twój koszt - wystarczy, że odeślesz do Nas towar (najlepiej z dowodem zakupu i wypełnionym Formularzem Odstąpienia od umowy zawartej na odległość). Im szybciej zwrócisz zakupione produkty tym szybciej otrzymasz zwrot kosztu produktu i wysyłki we wcześniejszym terminie. Zachęcamy jednak do zatrzymania towarów - być może przekonasz się dopiero za jakiś czas, że warto było je kupić. Zdarza się bowiem, że człowiek nie jest przyzwyczajony do zmiany otoczenia, ale z upływem godzin pozytywnie odbiera zmianę.


Jeśli zależy Ci na rozpatrzeniu Formularza Odstąpienia od Umowy, dołącz do niego:

- paragon, jako potwierdzenie zakupu. Dzięki temu odnajdziemy Twoje zamówienie

- wypełniony przez Kupującego Formularz Odstąpienia od umowy zawartej na odległość

Powyższe porady są warunkiem rozpatrzenia Formularza Odstąpienia od Umowy.

Jeśli zwracasz wszystkie produkty z zamówienia, zwrócimy Ci za nie pieniądze wraz z kosztem przesyłki do Ciebie ale bez kosztów przesyłki zwrotnej do nas. Czas oczekiwania na zwrot wpłaty to maksymalnie 14 dni.

Informacje dodatkowe:

  1. Koszty opakowania i odesłania zwracanych towarów ponosi Kupujący. Jeśli masz możliwość, dostarcz nam produkty osobiście do Sklepu.
  2. Zwracany towar powinien zostać zapakowany w taki sposób, aby nie uległ uszkodzeniu w trakcie transportu. Klient ma prawo zbadać charakter, cechy i funkcjonowanie towaru w taki sposób, w jaki mógłby to uczynić w sklepie stacjonarnym. Nie może jednak używać rzeczy w sposób nieograniczony. Jeśli tak robi, przedsiębiorca ma prawo obciążyć go dodatkowymi kosztami w związku ze zmniejszeniem wartości towaru.
  3. Sklep nie przyjmuje przesyłek za pobraniem, więc wysłane w taki sposób zostaną zwrócone do Nadawcy na jego koszt.
  4. Sklep zwraca Klientowi całą wpłaconą kwotę za towary, koszty dodatkowe płatności występujące w Sklepie oraz koszty wysyłki towarów z zamówienia do Klienta w wysokości najniższego kosztu dostępnego w Sklepie w momencie złożenia tego zamówienia, nawet jeśli Klient wybrał droższą przesyłkę, niezależnie od jej sposobu. Zwrot pieniędzy następuje do 14 dni od daty otrzymania przez Sklep Oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość.
  5. Sklep nie zwraca Klientowi kosztów odesłania towarów z zamówienia do Sklepu.
  6. Zwrot płatności Klientowi odbywa się w ten sam sposób, w jaki Klient dokonał wpłaty za zamówienie w Sklepie. Klient nie ponosi z tego tytułu dodatkowych kosztów.


Wsparcie e-commerce SOHOshop.pl