Realizacja zamówienia

1. W jaki sposób mogą złożyć zamówienie w sklepie Feeby?

W sklepie Feeby zamówienie można złożyć w łatwy i szybki sposób, bezpośrednio na stronie. Wystarczy wybrany produkt dodać do koszyka, a następnie postępować zgodnie ze wskazówkami. Jeśli jednak nie udało się Państwu złożyć zamówienia na stronie istnieje możliwość złożenia zamówienia telefonicznie lub e-mailem. Kontakt do sklepu – kliknij tutaj.

2. Jaki jest czas realizacji?

W Feeby zależy nam, aby mogli się Państwo cieszyć kupionymi produktami jak najszybciej w swoim domu, dlatego zamówienia realizujemy w ciągu 48h. Jeśli potrzebujesz bardziej szczegółowych informacji, kliknij tutaj.

3. Czy mogę złożyć nietypowe zamówienie?

Oczywiście również realizujemy nietypowe zamówienia. Prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta: [email protected]

Wysyłka

1. Jakie są koszty wysyłki?

Koszty wysyłki naszych produktów zależą od formy dostawy jaką wybierzesz. Szczegóły dostępnych metod dostawy znajdziesz tutaj.

2. Jakie są formy dostawy?

Produkt kupione w sklepie Feeby są wysyłane za pośrednictwem kuriera DPD. Godziny pracy kurierów prosimy sprawdzać bezpośrednio na stronach www przewoźników.

Istnieje również możliwość odbioru osobistego w godzinach 7:30 -15:30. Jeśli potrzebujesz bardziej szczegółowych informacji, kliknij tutaj.

3. W jakim terminie przesyłka zostanie doręczona?

Informacje dotyczące terminu dostawy znajdziesz tutaj.

4. Gdzie mogę śledzić przesyłkę?

W wiadomości potwierdzającą wysyłkę zamówienia znajdziesz numer swojej przesyłki. Skopiuj go i wklej na stronie przewoźnika https://www.dpd.com/pl/pl/odbieram-paczke/

5. Czy kurier kontaktuje się przed doręczeniem paczki?

Kurier nie ma obowiązku kontaktu telefonicznego przed dostarczeniem przesyłki. Otrzymasz natomiast wiadomość sms z podanym terminem dostawy zamówienia. Termin dostawy można również sprawdzić na stronie przewoźnika.

6. Dostałem uszkodzoną przesyłkę. Co mam teraz zrobić?

W Feeby zdajemy sobie sprawę, że oferowane przez nas produkty są bardzo delikatne, dlatego też staramy się, aby proces pakowania był dopracowany w najdrobniejszych szczegółach. Uszkodzenia towaru w trakcie transportu są bardzo rzadkie, jeżeli jednak już do nich doszło, prosimy o zgłoszenie tego jak najszybciej do naszego biura obsługi klienta, postaramy się rozwiązać zaistniały problem.

Płatności

1. Jakie formy płatności są dostępne w sklepie Feeby?

Dokonując zakupu na feeby.pl można skorzystania z najpopularniejszych na świecie form płatności:

- Przelew bankowy

- Gotówką przy odbiorze osobistym

- Gotówką za pobraniem

- Przelew bankowy przez system płatności PayU

- Płatność kartą płatniczą przez system płatności PayU

- Przelew bankowy przez system płatności PayPal

2. Czy mogę zapłacić przy odbiorze?

Oczywiście, że tak, wystarczy wybrać tą formę płatności przy składaniu zamówienia.

3. Jak należy postąpić w przypadku nieudanej płatności poprzez PayU lub PayPal?

W celu opłacenia zamówienia dokonaj płatności za pomocą przelewu tradycyjnego na nasze konto bankowe:

15 1050 1520 1000 0024 0344 7739

Nazwa banku: ING Bank Śląski

Adres: Caro sp. z o.o. sp. komandytowa

ul. Krośnieńska 12

65-625 Zielona Góra

W tytule płatności proszę podać dane niezbędne do zrealizowania zamówienia: numer zamówienia oraz imię i nazwisko osoby składającej zamówienie.

4. Ile mam czasu na opłacenie zamówienia?

Na opłacenie zamówienia czekamy 3 dni. W przypadku braku płatności w tym terminie otrzymasz e-mail z przypomnieniem. Od tego czasu będziesz miał jeszcze dodatkowe 2 dni na uregulowanie płatności. W przypadku braku wpłaty w ciągu 5 dni zamówienie zostanie automatycznie anulowane.

Zapytania o produkt

1. Czy obrazy w ramie mają szkło lub plexi?

Nie, nasze obrazy w ramie nie posiadają ani plexi, ani szkła.

2. W jaki sposób dbać o czystość produktów sprzedawanych w sklepie Feeby?

Wszystkie produkty są wydrukowane na wysokiej jakości podkładach, przy użyciu nieblaknących tuszy. Do czyszczenia naszych produktów najlepiej użyć czystej, miękkiej, suchej szmatki z mikrofibry.

3. Z czego zrobione są produkty?

W Feeby stawiamy na najwyższą jakość. Pod każdym produktem znajdą Państwo dokładny opis i specyfikacje produktów w zależności od kategorii.

4. Gdzie znajdę rozmiary poszczególnych produktów?

Na karcie produktu po prawej stronie, nad ceną znajdą Państwo dostępne rozmiary.

5. Czy podane rozmiary obrazów w ramie, to wymiary wewnętrzne, czy zewnętrzne?

W przypadku obrazów w ramie podane rozmiary to wymiary wewnętrzne. Rama natomiast ma grubość 2,5 cm. Jeśli chcesz idealnie dopasować rozmiar obrazu w ramie do przestrzeni w której ma wisieć pamiętaj o dodaniu do wymiaru podanego na karcie produktu grubość ramy.

6. W jaki sposób mogę zawiesić obraz?

Nasze obrazy są gotowe do powieszenia zaraz po odpakowaniu. Każdy obraz ma specjalną zawieszką ułatwiającą powieszenie. Natomiast zegary, obrazy okrągłe i obrazy dekoracyjne nie wymagają zawieszki ponieważ z tyłu znajduje się specjalna ramka, dzięki której obraz wisi bardzo stabilnie.

7. Jakiego koloru są zawiasy do parawanów?

W naszej ofercie mamy srebrne i czarne zawiasy do parawanów.

8. Jakie produkty dostępne są w sklepie feeby.pl?

Sklep feeby.pl ma w swojej ofercie szeroki wybór dekoracji ściennych i nie tylko. Znajdziesz tu galerię obrazów na płótnie, obrazów w ramie, fototapet, zegarów, wieszaków, parawanów i plakatów. A także nowoczesne obrazy wieloczęściowe. Tysiące oryginalnych motywów i wzorów w doskonałej jakości wydruku.

9. Jakie technologie druku są stosowane przy tworzeniu produktów?

Przy tworzeniu naszych produktów stosujemy Canon Colorado 1650 - innowacyjny ploter UVgel najnowszej generacji. Działa w oparciu o nowy, elastyczny atrament i technologię FLXfinish. Druk żelowy Uvgel wykorzystujemy przy tworzeniu fototapet, produktów z użyciem płótna canvas: obrazy jednoczęściowe, wieloczęściowe i parawany; oraz obrazów drukowanych na papierze: obrazy w ramie i plakaty.

Druk żelowy charakteryzuje się zachowaniem najwyższej rozdzielczości i kolorów zadruku, atrament nie zawiera szkodliwych substancji, jest bezzapachowy i bezpieczny dla dzieci. Wydruk jest wodoodporny i odporny na promieniowanie słoneczne.

Podczas procesu drukowania nie wydzielają się szkodliwe zapachy, które zagrażałyby człowiekowi. Dlatego też wydruki przygotowane tą metodą wykorzystuje się we wnętrzach użytkowych – w biurach, mieszkaniach, hotelach, czy restauracjach.

Wykonane wydruki charakteryzują się wiernym odwzorowaniem kolorów grafiki.

10. Sposób montażu.

Nasze obrazy można wieszać na wiele sposobów.

Zegary, obrazy okrągłe i obrazy dekoracyjne nie wymagają zawieszki ponieważ z tyłu znajduje się specjalna ramka, dzięki której obraz wisi bardzo stabilnie, a ukryte mocowanie na ścianie sprawia, że ta dekoracja wygląda bardzo nowocześnie.

Wszystkie pozostałe produkty posiadają zawieszkę. Wieszając dekorację na ścianę zwróć uwagę na jej ciężar, wielkość, orientacje pion/poziom oraz miejsce w którym obraz będzie wisiał.

11. Czy produkty są dostępne od ręki?

Na realizacje i wysyłkę zamówienia mamy 24h ponieważ nie posiadamy stanów magazynowych, a każdy nasz produkt jest tworzony specjalnie pod zamówienie klienta. Dzięki temu masz pewność, że produkt, który kupujesz nie kurzy się na półce w magazynie.

12. Czy kolory na wydrukach pokrywają się z kolorami zdjęć i grafik widocznych na ekranie?

Kolory zdjęcia widziane na ekranie mogą różnić się nieznacznie od rzeczywistych kolorów na wydruku. Różnice te mogą wynikać z indywidualnych ustawień Twojego monitora.

13. Czy mogę złożyć nietypowe zamówienie?

Oczywiście, nasi doradcy chętnie pomogą w realizacji nietypowych zamówień, napisz maila na adres: [email protected]

14. Jak wyszukać produkty?

Wiesz dokładnie czego szukasz? Dostępne na górze strony filtry ułatwią Ci znalezienie idealnego produktu. Listować produkty możesz m.in. po rodzaju, motywie, kolorze, rozmiarze.

15. Jak wyszukać gotowe zestawy obrazów?

W celu ułatwienia zakupów stworzyliśmy gotowe galerie obrazów, które zawierają komponenty pasujące do siebie pod względem stylu, tematu i kolorystyki. Dzięki temu tworzą jedną zgraną całość.

16. Jak dobrać pasujące do siebie obrazy?

Ważne, by obrazy, które trafią do Twojej galerii miały wspólny motyw. Mogą być utrzymane w podobnej tonacji kolorystycznej albo może je łączyć podobny motyw – morski krajobraz, ulubiony kwiat, motyw liścia.

Jeśli brakuje Ci inspiracji skorzystaj z naszej gotowej galerii obrazów, która zawiera komponenty pasujące do siebie pod względem stylu, tematu i kolorystyki.

17. Czy mogę zamówić produkty personalizowane z własnego zdjęcia?

Tak oczywiście, również wykonujemy produkty personalizowane. Zamówienie złożysz tutaj

18. Czy produkty są bezpieczne dla dzieci?

Tak, w trosce o bezpieczeństwo dzieci stosujemy nowoczesne plotery oraz nieblaknące atramenty żelowe, które są pozbawione toksyn i zapachu.

Rabaty

1. W jaki sposób uzyskać rabat za newsletter?

Jeśli chcesz być na bieżąco informowany o zbliżających się promocjach, nowościach zapisz się do newslettera.

Na powitanie otrzymasz unikalny kod rabatowy obniżający wartość koszyka o 40 zł. Jeśli chcesz otrzymać kod wystarczy, że wpiszesz swój adres e-mail okienku na dole strony.

2. W jaki sposób dowiedzieć się o promocjach w sklepie?

Jeśli chcesz być na bieżąco z naszymi promocjami zapisz się do naszego newslettera. Będziemy informować Cię na bieżąco o nowościach i promocjach w sklepie. Dodatkowo zachęcamy do obserwowania naszych kont social media. Na naszych fanpage’ach na Facebooku i Instagramie znajdziesz mnóstwo konkursów, promocji i praktycznych porad dotyczących naszych produktów.

3. Co w przypadku, gdy dany kod rabatowy nie działa?

Jeśli produkt spełnia wszystkie kryteria niezbędne do uzyskania rabatu, a mimo to rabat się nie nalicza skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta pod numerem 696 403 333 albo napisz maila na adres: [email protected]

Zwroty i wymiany

1. Czy mogę zwrócić produkt jeśli nie spełnia on moich oczekiwań?

Tak, oczywiście jest możliwość skorzystania z prawa zwrotu w terminie 100 dni. W celu dokonania zwrotu wejdź na stronę: https://feeby.pl/zwroty-i-reklamacje

2. Na jaki adres należy odesłać przesyłkę?

Należy nadać paczkę na adres:

Caro Sp. z o.o. Sp. k.

Szosa Bytomska 9A,

67-124 Nowe Miasteczko

3. W jakim terminie mogę dokonać zwrotu / wymiany towaru?

Na dokonanie zwrotu / wymianę masz 100 dni od momentu otrzymania przesyłki.

4. Jakie dokumenty należy dołączyć do przesyłki zwrotnej?

Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć wypełniony dokument zwrotu - dostępny tutaj

  • Rejestracja

Załóż nowe konto

Masz już konto?
Zaloguj się lub zmień hasło