Pytania klientów FAQ

Najczęściej zadawane pytania naszych klientów.

1. Czy obrazy w ramie mają szkło lub plexi?
Nie, nasze obrazy w ramie nie posiadają ani plexi, ani szkła.

2. W jaki sposób dbać o czystość produktów sprzedawanych w sklepie Feeby?
Wszystkie produkty są wydrukowane na wysokiej jakości podkładach, przy użyciu nieblaknących tuszy. Do czyszczenia naszych produktów najlepiej użyć czystej, miękkiej, suchej szmatki z mikrofibry.

3. Z czego zrobione są produkty?
W Feeby stawiamy na najwyższą jakość. Pod każdym produktem znajdą Państwo dokładny opis i specyfikacje produktów w zależności od kategorii.

4. Gdzie znajdę rozmiary poszczególnych produktów?
Na karcie produktu po prawej stronie, nad ceną znajdą Państwo dostępne rozmiary.

5. Czy podane rozmiary obrazów w ramie, to wymiary wewnętrzne, czy zewnętrzne?
W przypadku obrazów w ramie podane rozmiary to wymiary wewnętrzne. Rama natomiast ma grubość 2,5 cm. Jeśli chcesz idealnie dopasować rozmiar obrazu w ramie do przestrzeni w której ma wisieć pamiętaj o dodaniu do wymiaru podanego na karcie produktu grubość ramy.

6. W jaki sposób mogę zawiesić obraz?
Nasze obrazy są gotowe do powieszenia zaraz po odpakowaniu. Każdy obraz ma specjalną zawieszką ułatwiającą powieszenie, lub w przypadku plakatów metalowych – specjalny mocny magnes do przyklejenia na ścianę.

7. Jakiego koloru są zawiasy do parawanów?
W naszej ofercie mamy srebrne i czarne zawiasy do parawanów.

8. W jaki sposób mogą złożyć zamówienie w sklepie Feeby?
W sklepie Feeby zamówienie można złożyć w łatwy i szybki sposób, bezpośrednio na stronie. Wystarczy wybrany produkt dodać do koszyka, a następnie postępować zgodnie ze wskazówkami. Jeśli jednak nie udało się Państwu złożyć zamówienia na stronie istnieje możliwość złożenia zamówienia telefonicznie lub e-mailem. Kontakt do sklepu – kliknij tutaj.

9. Jakie formy dostawy i w jakich godzinach są dostępne w sklepie?
Produkt kupione w sklepie Feeby są wysyłane w zależności od wyboru jakiego dokonał klient za pośrednictwem GLS lub Poczty Polskiej. Godziny pracy kurierów prosimy sprawdzać bezpośrednio na stronach www przewoźników. Istniej również możliwość odbioru osobistego w godzinach 7:30 -15:30. Jeśli potrzebujesz bardziej szczegółowych informacji, kliknij tutaj.

10. Jaki jest czas realizacji?
W Feeby zależy nam, aby mogli się Państwo cieszyć kupionymi produktami jak najszybciej w swoim domu, dlatego zamówienia realizujemy w ciągu 24h. Jeśli potrzebujesz bardziej szczegółowych informacji, kliknij tutaj.

11. W jaki sposób dowiedzieć się o promocjach w sklepie?
Jeśli chcesz być na bieżąco z naszymi promocjami zapisz się do naszego newslettera. Będziemy informować Cię na bieżąco o nowościach i promocjach w sklepie. Dodatkowo zachęcamy do obserwowania naszych kont social media. Na naszych fanpage’ach na Facebooku i Instagramie znajdziesz mnóstwo konkursów, promocji i praktycznych porad dotyczących naszych produktów.

12. Czy mogę zapłacić przy odbiorze?
Oczywiście, że tak, wystarczy wybrać tą formę płatności przy składaniu zamówienia.

13. Jakie produkty dostępne są w sklepie feeby.pl?
Sklep feeby.pl ma w swojej ofercie szeroki wybór dekoracji ściennych i nie tylko. Znajdziesz tu galerię obrazów na płótnie, obrazów w ramie, zegarów, wieszaków, parawanów i plakatów. A także nowoczesne obrazy wieloczęściowe i plakaty metalowe. Tysiące oryginalnych motywów i wzorów w doskonałej jakości wydruku.

14. Jakie formy płatności są dostępne w sklepie Feeby?
Dokonując zakupu na feeby.pl można skorzystania z najpopularniejszych na świecie form płatności:
- Przelew bankowy
- Gotówką przy odbiorze osobistym
- Gotówką za pobraniem
- Przelew bankowy przez system płatności Przelewy24
- Płatność kartą płatniczą przez system płatności Przelewy24

15. Jakie są koszty wysyłki?
Koszty wysyłki naszych produktów zależy od formy dostawy jaką wybierzesz. Jeśli potrzebujesz bardziej szczegółowych informacji, kliknij tutaj.

16. Dostałem uszkodzoną przesyłkę. Co mam teraz zrobić?
W Feeby zdajemy sobie sprawę, że oferowane przez nas produkty są bardzo delikatne, dlatego też staramy się, aby proces pakowania był dopracowany w najdrobniejszych szczegółach. Uszkodzenia towaru w trakcie transportu są bardzo rzadkie, jeżeli jednak już do nich doszło, prosimy o zgłoszenie tego jak najszybciej do naszego biurem obsługi klienta, postaramy się rozwiązać zaistniały problem.

17. Czy mogę zwrócić produkt jeśli nie spełnia on moich oczekiwań?
Tak, oczywiście jest możliwość skorzystania z prawa zwrotu w terminie 14 dni. Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj.

Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie lub potrzebujesz więcej informacji, zachęcamy do kontaktu. Kontakt do sklepu – kliknij tutaj

pixel
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij