Odstąpienie od umowy
Zależy nam na tym, abyś mógł cieszyć się kupionym produktem, jak najszybciej, dlatego w zamówienia złożone w Feeby.pl są realizowane w ekspresowym tempie. Przesyłkę wyślemy w ciągu 24 godzin od dnia złożenia zamówienia i zaakceptowania płatności. Pamiętaj, że dokładny termin wysyłki produktu sprawdzisz w jego szczegółach, a w przypadku zamówienia większej ilości produktów termin wysyłki znajdziesz w koszyku zakupowym.
Pamiętaj jednak, że termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym dokonałeś zakupu na naszej stronie.
Jeśli chcesz skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, poinformuj nas o tym, w razie pytań pomożemy Tobie w procedurze zwrotu. CARO Sp. z o.o. Sp. K. z siedzibą w Zielonej Górze, ul. Krośnieńska 12, 65 – 625 Zielona Góra, adres e-mail: sklep@feeby.pl, telefon: +48 696 403 333 .
Skorzystaj z wzoru formularza zwrotu załączonego do paczki lub pobierz go tu i dołącz do przesyłki.
TOWAR NALEŻY STARANNIE ZAPAKOWAĆ ABY OCHRONIĆ GO PRZED USZKODZENIEM W TRAKCIE TRANSPORTU KOSZTY OPAKOWANIA I ODESŁANIA TOWARU PONOSI KLIENT
Adres do zwrotów:
Caro Sp. z o.o. Sp.k
Ul. Szosa Bytomska 9a
67-124 Nowe Miasteczko
Zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu Cywilnego odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi za Towar wobec Klienta niebędącego konsumentem zostaje wyłączona.
Termin jest zachowany, jeżeli klient odeśle towar przed upływem terminu 14 dni. Bezpośrednie koszty zwrotu towaru, tj. koszt odesłania towaru w związku z odstąpieniem od umowy, ponosi Kupujący.
Uwaga! Prawo do odstąpienia od umowy przez klienta jest wyłączone w przypadku umów, w których przedmiotem jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji i na indywidualne zamówienie klienta.
Po odebraniu zakupów w Feeby.pl możesz przymierzyć obraz na swojej ścianie, zastanowić się, czy odpowiada Ci jego wygląd i w razie potrzeby zgłosić nam chęć zwrotu towaru w takim stanie, w jakim przyszedł do Ciebie, w ciągu dwóch tygodni od jego odebrania.
Zwrot odbywa się na Twój koszt - wystarczy, że odeślesz do Nas towar (najlepiej z dowodem zakupu i wypełnionym formularzem
zwrotu). Im szybciej zwrócisz zakupione produkty tym szybciej otrzymasz zwrot kosztów. Zachęcamy jednak do zatrzymania towarów. Zdarza się bowiem, że człowiek nie jest przyzwyczajony do zmiany otoczenia, ale z upływem godzin pozytywnie odbiera zmianę.
Zwracany towar powinien zostać zapakowany w taki sposób, aby nie uległ uszkodzeniu w trakcie transportu. Klient ma prawo zbadać charakter, cechy i funkcjonowanie towaru w taki sposób, w jaki mógłby to uczynić w sklepie stacjonarnym. Nie może jednak używać towarów w sposób nieprawidłowy. Jeśli tak robi, przedsiębiorca ma prawo obciążyć go dodatkowymi kosztami w związku ze zmniejszeniem wartości towaru.
Sklep zwraca Klientowi całą wpłaconą kwotę za towary oraz koszty wysyłki towarów z zamówienia do Klienta w wysokości najniższego kosztu dostępnego w Sklepie w momencie złożenia tego zamówienia, nawet jeśli Klient wybrał droższą przesyłkę. Zwrot pieniędzy następuje do 14 dni od daty otrzymania przez Sklep Oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość.