1. Wypełnij formularz zwrotu, do pobrania tutaj: formularz zwrotu

2. Dołącz formularz zwrotu do paczki

Pamiętaj aby do zwracanej paczki włożyć kartkę z numerem Twojego zamówienia.

3. Odeślij paczkę

Odesłanie paczki jest realizowane na Twój koszt, dlatego możesz skorzystać z dowolnego sposobu wysyłki. Przesyłkę prześlij na adres:

Caro Sp. z o.o. Sp. k.

Szosa Bytomska 9A,

67-124 Nowe Miasteczko

4. Zwrot należności

Zwrot należności otrzymasz w takiej samej formie, jak dokonana płatność. Zwrot należności trafi na Twoje konto maksymalnie do 14 dni od dnia przyjęcia zwrotu w magazynie.

W przypadku płatności za pobraniem, nasze Biuro Obsługi Klienta skontaktuje się z Tobą w celu uzyskania numeru rachunku na który będziemy mogli dokonać zwrotu.

  • Rejestracja

Załóż nowe konto

Masz już konto?
Zaloguj się lub zmień hasło